poniedziałek, 24 lipca 2017

Oczyszczający koktail z jarmużem - dieta


Czy Twój tata jak widzi "zielone" to też tak się krzywi jak mój? Dopiero po spóbowaniu nagle przychodzi ochota na kolejny, kolejny i kolejny łyk i tak do końca (i chciałoby się więcej). Dzisiaj mam dla Was przepis pyszny i zdrowy koktajl, który zasmakuje nawet tym kręcącym nosem.
Jeszcze jak mieszkałam w domu rodzinnym (hoho kiedy to było... ponad rok temu) takie koktajle serwowałam praktycznie codziennie. Teraz trochę przytłoczona pracą i codziennymi obowiązkami nie serwuję ich z taką częstotliwością, ale pamiętam, aby co jakiś czas robić jakiś detox. Lubię dbać o swoje zdrowie i swoich bliskich. Pamiętajmy o nim i je doceniajmy, bo przy naszych codziennych "grzeszkach" taka dawka witamin to zbawienie dla naszego ciała.





Mój idealny przepis na zielone koktajle:

Oczyszczająco-wyszczuplający koktajl z jarmużem
Składniki:
1 garść jarmużu
2 sok z średnich pomarańczy
0,5 sok limonki
Plasterek imbiru

Wszystko blendujemy i gotowe!


Oczyszczająca zielona bomba witaminowa czyli koktail z jarmużem i szpinakiem
Składniki:
3 garści jarmużu
2 garści świeżego szpinaku baby
1,5 banana
Jedna łodyga sera naciowego (seler ma specyficzny smak nie każdy lubi można pominąć)
2 sok z soczystych pomarańczy

Wszystko blendujemy i gotowe!


Koktajl z jarmużem - idealna kompozycja smaków
Składniki:
2 garści jarmużu
1 kiwi
1 banan
sok z mandarynek

Wszystko blendujemy i gotowe! To jest naprawdę pyszne zestawienie.

Koniecznie wybróbujcie i dajcie znać jak smakowały!





4 komentarze:

  1. musze wyprobowac, bo znudzily mi sie koktajle bananowo-truskawkowo-brzoskiwniowe :D

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo brzoskiwniowe <3 Uwielbiam sok z brzoskwini.. mniami! To ja wypróbuję Twoj :*

      Usuń
  2. wygląda mega kusząco :) dzisiaj idę do frankie's po pracy po takie smakołyki :)

    _____________
    PorcelainDesire ♥
    

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy